9. srpna 2009

32. týden 3.8 - 9.8

Povedená dovolená je za námi a nezbývá než se zase vrátit opět do zaběhnutého kolotoče :-). Konečně jsem zase něco odtrénoval :-).

Pondělí 3.8.Volno. Cesta byla v pohodě, bez problémů a ráno jsem se ocitl opět v Přerově :-). 17 hodin na cestě nic moc, opět bez spánku a proto jsem si šel na chvilku lehnout a zbytek dne se dával dohromady :-).    
Úterý 4.8.Volno. Dnes jsem se už zapojil do pracovního procesu, ale po sportovní stránce jsem ještě odpočíval :-P. 
Středa 5.8. : Souvislý běh 12,04 km za 1:07:20. Ale už bylo dost lenošení, po práci jsem vyběhl. Nikam jsem to nehonil, dlouho jsem nic nedělal, tak se přece nezničím na prvním běhu, navíc trochu foukalo. Běh jsem zvládl, ale pauza a nějaké to kilo navíc jde znát. Budu muset na tom, tak jako loni, opět zapracovat. Celkově byla průměrná TF 136 a max. byla 150 a průměrné tempo 5:36 min/km.   
Délka
úseku
ČasTempo
úseku
Avg. TF Max. TF
6,0133:29 5:34133145
6,0333:50 5:36139150

Čtvrtek 6.8.Kolo 54,47 km za 1:59:07. Po dlouhé době opět kolo. Sice bylo teplo, ale ten vítr docela silně foukal. Rozhodl jsem se nejprve jet proti větru a zpět, kdy už nebudu moci jet s větrem v zádech. Bohužel tahle předpověď se nesplnila. Přerov Bystřice foukalo jak sjem předpokládal proti. Z Bystřice sice fouklo do Holešova do zad, to byl fičák, průměrná rychlost lehce nad 40 km/h, tak jezdit normálně bez podpory větru jsem spokojený, ale z Holešova do Hulína se vítr začal otáčet a z Hulína do Přerova opět foukalo proti, ale jak. Měl jsem co dělat se udržet na cestě. Navíc mi došlo piti a začínal jsem mít hlad. No dojel jsem domů docela hotovej. Celkově byla průměrná TF 130 a max. byla 148, průměrná kadence 85 a průměrná rychlost 27,3 km/h. 
Pátek 7.8.Kolo 98,40 km za 3:23:50. Syn je v Uherském Hradišti na soustředění, využil jsme toho a po práci jsem se jel na kole zkontrolovat jak mu to jde. Cesta tam byla v pohodě, foukalo do zad, a celkem to fičelo. Po shlédnutí tréninku jsem se  vydal zpět. Naštěstí navečer už tolik nefoukalo, tak to nebylo trápení jako včera a úspěšně jsem dojel domů. Rozhodně jsem měl, ale lepší pocit  z výjezdu než včera. Celkově byla průměrná TF 132 a max. byla 146, průměrná kadence 88 a průměrná rychlost 29,0 km/h.

Délka
úseku
ČasPrůměrná
rychlost
Avg.
kadence
 
Avg. TF Max. TF
48,991:31:5132,0 km/h87131146
49,381:51:5626,5 km/h88132146

Sobota 8.8. : Plavání 1,7 km za 45:00. 200 m rozplav 3x500m. Dnes jsem vůbec nepočítal, že něco stihnu, jelikož jsem jeli na koupaliště do nedaleké vesnice Čechy, ale ono jo :-). Na koupališti skoro nikdo v 50 m bazéně také ne. Toho jsem musel využít, a i když jsem neměl ani stopky ani plavecké brýle neodradilo mě to a něco jsem odplaval. Čas jsem měřil hodinky, to bylo v pohodě,  ke konci už mě, ale trochu štípaly oči z chlorované vody.    
Souvislý běh 10,01 km za 53:33. Po návratu z koupaliště byla chvilka i na výběh :-). Ze začátku mě po včerejším kole docela bolely nohy, ale následně to nějak povolilo a běželo se mně dobře, a hlavně vyrovnaně, aby ne, vždyť to nebyla nic moc rychlost že :-). Celkově byla průměrná TF 141 a max. byla 152 a průměrné tempo 5:21 min/km.
Neděle 9.8.Kolo 38,32 km za 1:23:57. Soustředění v Uherském Hradišti je ukončeno dopoledním zápasem, jedeme celá rodina. Klukovi do celkem jde a byl jsem překvapen, že po týdnu na ledě to všem šlo velmi dobře :-). Po návratu domů většina rodiny ulehla k odpočinku, nejprve i já, ale asi jsem nezmar, a chvilky jsem využil ke krátké vyjížďce. Tentokrát jsem opustil rovinu a zkusil i menší kopeček. Nohy jsou pořád nějaký ztvrdlý, tak jsem to raději nehrotil a vrátil se opět na rovinu :-). Ale i tak dobrý :-). Celkově byla průměrná TF 121 a max. byla 147, průměrná kadence 82 a průměrná rychlost 27,4 km/h.

 KmČas
Běh22,072:00:52
Plavání1,70:45:00
Kolo191,176:47:34
Celkem 9:33:26

Zhodnocení : Tak po dlouhé době opět trošku tréninkový týden. Ze začátku to šlo ztuha, ale den ode dne to bylo lepší :-). Jsem zvědav, jak dopadne příští týden, jelikož manželka bude pořád v práci :-(.
A ještě jedna věc už se nám opět rozběhlo odpočítávání startu Moraviamanu 2010, druhý pokus na zvládnutí ironmana mám už za 319 dní :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat