25. května 2009

21. týden 18.5 - 24.5

Po dlouhé době docela povedený týden :-)

Pondělí 18.5.Souvislý běh 12,04 km za 1:03:01. Ráno jsem na bazén nevstal, zaspal jsem :-), tak aspoň večer po práci malé proběhnutí. Celkově byla průměrná TF 145 a max. byla 161 a průměrné tempo 5:14 min/km.l, protož
Úterý 19.5. : Souvislý běh 11,05 km za 59:59. Zase jen večer krátký výběh, tentokrát se změnou trasy. Celkově byla průměrná TF 145 a max. byla 159 a průměrné tempo 5:26 min/km.
Středa 20.5. : Plavání 2,2 km za 50 min. Pořád se cítím nějak utahaný, k čemuž asi nepřispívá ani málo spánku, ale vstal jsem páč musím :-). Pára, rozplav 200m za 3:52, 400 m s deskou za 11:30 (100 m s deskou pravá levá, 100 m kraul ruky, 200 m s deskou pravá levá). A pak 2x800 m (18:09, 19:00). Pocitově nic moc, plavu pomalu :-(, snad jediné pozitivu je, že jsem to byl schopen uplavat.  
Souvislý běh 11,90 km za 1:05:30. Byl jsem utahaný a vůbec se mi nechtělo, ale nakonec jsem vyběhl. Nejdříve jsem si jen tak pomalu klusal, ale cestou zpět byl přede mnou jeden běžec, což byla motivace doběhnout a předběhnout, což se mi povedlo a pak už jsem doklusal domů. Celkově byla průměrná TF 143 a max. byla 156 a průměrné tempo 5:30 min/km.
Čtvrtek 21.5. : Plavání 2,0 km za 50 min. Velmi zajímavý den. Nejdříve ráno bazén. Pára rozplav 200m 4:02 a následně  5x200m (3:52, 4:06, 4:16, 4:15, 4:20), ke konci nic moc. Pak ještě  500m 10:59, to zase bylo docela dobrý, chytl jsem se chlápka a hned to bylo o něčem jiném, taková motivace a čas mě potěšil, na závěr už jen výplav 300m. Tak pak šup na školení v Přerově, z kterého na další školení na Chvalčov na kole.
Kolo 58,68 km za 2:23:44
. Výjezd nic moc, prasklá duše po nahuštění, nefungující tachometr. Musel jsem koupit novou duši, tachometr po výměně baterky nejde, tak jsem ho musel nechat u hodináře na správce. A to nebylo vše. Po asi 15 km jsem zjistil, že mně praskl článek na řetězu, co teď? V Lipníku jsem zajel do cyklo obchodu, kde mně článek popravili. Po opravě už jsem mohl konečně vyrazit. Z Lipníka jsem jel trasu velkého mamuta. Bohužel od rána jsem nic nejedl a sebou jsem měl jen tatranku, na pití jen 0.5 l ionťáku. Což se na slunci projevilo ke konci solidním hlaďákem a byl jsem rád, že jsem na Chvalčov dojel, kde jsem nepohrdl točeným Bernardem 2x :-). V Celkově byla průměrná TF 139 a max. byla 162 a průměrná rychlost 24,5 km/h.   
Souvislý běh 8,83 km za 56:33.  Po školení jsme si ještě vyběhl na Tesák a zpět. Sice jsem toho měl po kole plný kecky, ale věděl jsem, že ráno na běh určitě nevstanu :-) Celkově byla průměrná TF 146 a max. byla 161 a průměrné tempo 6:24 min/km.
Pátek 22.5. :  Kolo 42,02 km za 1:24:30. Večerní zábava se trochu protáhla a cesta zpět po dobrém řízku s bramborovým salátem na oběd byla ze začátku trošku trápení, ale naštěstí to bylo z kopce :-). Celkově byla průměrná TF 118 a max. byla 133 a průměrná rychlost 29,8 km/h.
Sobota 23.5. : volno. Ráno jsem jel na chatu a zase jsem brousil až do večera.
Neděle 24.5. : Kolo 67,13 km za 2:29:04. Po dlouhé době opět výjezd s Ječmínkem a začátek zase paráda, ujel jsem asi 50 m od domu a píchl jsme přední kolo. Takže, se výjezd trochu zpozdil :-). Při jízdě jsme super pokecali a jelikož měl Ječmínek od svého osobního trenéra specilání trénink zaměřený na kadenci. Po cca 30 km za 1:10 h se Ječmínek odpojil, a já měl ještě čas už zbytek trasy jel sám a trochu zrychlil. Z dnešního kola jsem měl docela dobrý pocit, dojel jsem oproti čtvrtku docela v pohodě. Asi to bylo tím, že byla ráno celkem zima (11 C při výjezdu) a zataženo. Celkově byla průměrná TF 120 a max. byla 152 a průměrná rychlost 27,0 km/h.


KmČas
Běh43,82
4:05:03
Plavání4,2
1:40:00
Kolo167,836:17:28
Celkem 12:02:31

Zhodnocení : Konečně docela povedený týden, jen tak pokračovat dále :-). Hlavně mě potěšilo nedělní kolo :-)

11 komentářů:

  1. dobrý dobrý, hlavně plavání. Na to, co máš v rukách a délku pauzy výborné! Takže žádná skepse a trénuj:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro myslím, že by sis měl volně zkusit dát Czechmana. A pak si vybrat něco dalšího. Dal ses dohromady neuvěřitelně rychle.

    OdpovědětVymazat
  3. JM: ty dokážeš potěšit a asi máš i pravdu, nemůžu chtít po 3týdnech, abych plaval jak před zraněním, navíc, když ještě není loket 100% fit.
    vl001: Ono to jen tak vypadá, ve čtvrtek jsem náramně na kole vytuhl. Navíc jak jsou Mělice jsou volby a já u nich musím sedět :-(.

    OdpovědětVymazat
  4. Člověče ty teda válíš. Po tom co tě potkalo úžasné. vl001 má pravdu. Když nemůžeš Czechmana tak zkus Sobášov jen tak pro zábavu. NEPADAT !!!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sobáčov už je tento víkend to je asi brzo, a dkybych se vydal, bylo by to rozhodně jen tak na pohodu. Ale spíš ještě počkám, a 27.6 pojedu Osek a pak bych zkusil Grafimana v Litovli.

    OdpovědětVymazat
  6. Nechcem ti nič hovoriť, ale keď si toto odtrénoval za týždeň a ešte máš ďaľšie takmer štyri pred sebou, tak máš v pohode aj na Otrokovice. Ak by si ich išiel voľne a s rozumom, tak to dáš. Ale moje mázory ber s rezervou ja som trošku kamikadze, ale podľa mojej skúsenosti je najlepšie do IM vhupnúť len tak mimochodom bez nejakého tréningového stresovania. Keď to výde, tak to bude a keď nie tak si sa aspoň pokúsil. Presne takto som sa postavil prvý krát na štart v Nitre - to som trénoval už dva mesiace - a to ty máš o mnohp viac. Na to, že dôjdem do cieľa som si dával šancu tak 20% a vyšlo to, a ani to moc nebolelo. Je to vlastne iba turistický pochod na 226km :-), a pritom väčšinu trate sa buď vyvaluješ na vode alebo sedíš :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Pepo, to jsi ty já bohužel pokud nebude aspoň něco odtrénováno štěstí zkoušet nebudu. Navíc když jsi vzpomenu na loňkou Litovel, kdy jsem skoro umřel :-) raději si počkám a příští rok to zkusím :-).
    Začínám uvažovat, zda bych aspoň nezkusil olympijský v SObáčově, ale předpověď 13C nevím jak bych plavání bez neoprenu zvládl. Že já přes zimu netrénoval s vl001, to by mi zima nevadila.

    OdpovědětVymazat
  8. Jak se tak dívám na startovku Grafimana a co nevidím ...? :-) Paráda, je vidět, že do toho pěkně šlapeš. Tak ať se daří a všechno vychází.
    Téčko

    OdpovědětVymazat
  9. Addamane, toho IM moc démonizuješ. Pre mňa osobne bol Grafilit tiež závod, kde som sa asi najviac vytrápil. Zrazu udrelo nenormálne horko a navyše ja som 2x zablúdil na kole a to ma totálne psychycky rozhodilo. IM je jednoduchší a asi aj menej bolí ako polovička :-).

    OdpovědětVymazat
  10. No, mně by triatlon ve 10 stupních nebavil. Ne kvůli vodě, ta se za den neochladí a na teplotě vzduchu na těch pár stech metrech plavání nezáleží. Ale jak pak vyjet mokrý na kolo? Co obléci? Asi jsem v zimě zapomněl trénovat přechody plavání-kolo:-) Prostě si to neumím představit:-)

    K tomu IM - opravdu to bereš moc vážně. Loňská Litovel nic neznamená. Mně často přijde celý IM pocitově snazší než půlka, kde se člověk občas snaží zbytečně honit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nepřemluvíte mě, letos IM nepůjdu možná štafetu, příští rok až něco natrénuji to bude rozumnější.
    vl001: a to je další věc co mě napadla, co si obléci na kolo, když vylezu z vody ? Celý se převlékat to zabere dost času. A navíc má i pršet :-(.No uvidím, rozhodnu se v sobotu ráno, kouknu z okna a uvidím jaké bude počasí :-).
    A teď je prostor pro rady zkušených triatonistů jak se s tím vypořádat, piště nebojte se :-).

    OdpovědětVymazat