21. ledna 2008

3. týden 14.1 - 20.1

Do úterý jsem statečně vydržel v klidu a ve středu večer jsem si byl lehce zaklusat. Koleno bylo v pohodě, tak doufám, že už to bude celý rok bez problémů. Ve čtvrtek v tělocvičně, také vše v pohodě, a tak jsem si v sobotu zaběhl i závod.

Pondělí 14.1. : volno. Naštěstí jsem dlouho v práci, tak jak každé pondělí, takže se to dá vydržet.
Úterý 15.1. : volno. Sice už mě to láká, ale statečně to vydržím a nachystám si věci na ranní výběh.
Středa 16.1. : souvislý běh 10,00 km za 55:47. Chtěl jsem vyběhnout ráno, ale nějak se mi nechtělo vstávat, tak jsem to nechal na večer. Hurá koleno v pohodě vydrželo, byl to takový pomalý běh, sice průměrná TF byla 140 (67% TFmax), max TF 150 (76% TFmax) což bylo ale způsobeno, trochu rychlejším závěrem. Hlavní je, že koleno vydrželo a už budou jen samé pozitiva a sociální jistoty :-) Podrobnosti z Garmina 305 jsou zde.
Čtvrtek 17.1. tělocvičnu nemůžu vynechat. Od října do dubna chodím pravidelně do tělocvičny od 18:30 do 20:00. Do naběhaných kilometrů si to nepíši, ale je to docela makačka. A po fotbálku následuje zasloužená odměna v podobě zlatavého moku.
Pátek 18.1. : volno. V sobotu mám plánovaný závod, tak budu raději odpočívat. Navíc odpoledne jsme šli popřát tchánovi k narozeninám tak nebylo ani kdy vyběhnout.
Sobota 19.1. : závod 10 km za 44:59. 3. ročník Hulmenské desítky. S rozklusem a výklusem mně garmin305 celkově napsal 12,65 km za 1:02:47.
Neděle 20.1. : regenerační běh 11:38 km za 1:01:18. Cítil jsem se po závodě dobře a lákalo mě jít něco delšího, ale raději jsem se jen tak vyklusal, koleno je v pohodě, ale nic se nemá přehánět, průměrná TF byla 140 (67%TFmax), max 148 (74% TFmax). Nepršelo, bylo teplo a potkal jsem asi 5 běžců, což mě dost mile překvapilo. Nejdůležitější pro mě je, že po doběhu koleno bylo v pohodě a po bolesti ani památka!

 Km Čas
Běh34,022:59:52
Tělocvična 1:30:00

Zhodnocení : Není na co si stěžovat, hlavní prioritou tento týden bylo vyzkoušet koleno, zda už je v pořádku a to se povedlo. Koleno vydrželo středeční výběh, ve čtvrtek tělocvičnu, sobotní závod i nedělní výklus a už vůbec nebolí, a doufám, že už to tak bude napořád. Čas v sobotní závodě jsme si oproti loňsku nezlepšil, ale jako zátěžový test na koleno myslím dobrá zkouška. Jediné co mně začíná trochu vadit je, že jsem si zatím v letošních závodech nezlepšil ani jeden čas. No snad to bude v dalším závodě lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat