24. září 2007

Týden 17.9 - 23.9

Až na závěr týdne, docela podařený týden. Zaběhl jsem si delší běh v tempu 5min/km, plánovaný sobotní závod jsem nešel, kvůli fotbalovému zápasu a nedělní výběh díky začínající nemoci jsem musel také vypusit. 

Pondělí 17.9.: Souvislý běh 14,42 km za 1:21:47. Po nedělním delším výběhu mě nohy nebolely, a tak jsem se vydal prozkoumat trochu kopečky kolem "Švédských šancí". Tuhle trasu jsem ještě nikdy neběžel a byla to příjemná změna.
Úterý 18.9.: volno. Odpoledne jsem měl nějaké vyřizování ve městě a navečer byla nádherná bouřka, do které by ani psa nevyhnali a tak jsem si udělal volný den.
Středa 19.9.:  běh 9,38 km za 48:50. V mírném tempu, jsem si po dni odpočinku běh užíval. Před plánovaný čtvrtečním delším výběhem jsme to víc nehonil.
Čtvrtek 20.9.: souvislý běh 18,82 km 1:33:58. V rámci cyklosoutěže pro zaměstnance Statutárního města Přerova "Přerovská osmica" konané v rámci Evropského týdne mobility (ETM), jsem místo kola uvedenou trať uběhl. Jelikož jsem byl jediný běžec zároveň jsem i vyhrál svou kategorii. Občerstvení po závodě bylo zajištěno, a trochu se to protáhlo do nočních hodin.
Pátek 21.9.: jeli jsme s bráchou a dětima na fotbalový trénink do Čekyně. Dali jsme si regenerační výběh 8,06 km za 47:43.
Sobota 22.9.: dopoledne fotbalový zápas v Čekyni, hrál jsem poločas, odpoledne jsem šel bruslit se synem. Kilometry si nepočítám.
Neděle 23.9.: volno. Přes noc mě začalo šíleně bolet v krku a nebylo mi celkově dobře, bolel mě celý člověk. Večer se to zhoršilo tak v pondělí bohužel hurá k doktorovi.

 Km Čas
 Běh 50,74:38:18 

 

Zhodnocení :  Celkově jsem by spokojen. O víkendu jsem sice chtěl běžet závod v Litovli, ale v pátek mně přemluvili, ať přijdu na fotbalový zápas, že je nás málo. A tak jsem na závod nešel a možná jsem udělal dobře, rozhodně při závodu bych se zničil více než při fotbalu, a podle toho jak to dopadlo by se mohla nemoc ještě více projevit. Nejvíc mě potěšilo, že jsem byl schopnej udržet při čtvrtečním běhu tempo 5min/km, nebylo to na maximum, spíš jsem cítil, že by to šlo ještě rychleji. Brácha se nám uzdravil, a tak skončily mé běhy s Garminem305. Jak už jsem psal, je to velice šikovná věcička, a jakmile rodinný rozpočet dovolí, určitě si ho taky koupím.

2 komentáře:

  1. No vida. Běháš sotva rok a už vítězíš!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi mám talent :-)a taky si musíš vybrat ten správný závod, kde prodáš to co máš natrénovaný, pak je vítězství v kapse :-).

    OdpovědětVymazat