30. srpna 2007

Týden 27.8 - 2.9

Tento týden jsem si naplánoval závod a proto je v celkové kilometráži slabší. V pátek jsem běžel pětku na dráze v Olomouci, s kterou jsem byl spokojenej a dodala mi nový elán do dalšího běhání.

Pondělí 27.8. : lehký regenerační běh 6 km za 34:09.
Úterý 28.8. : volno. Raději jsem se věnoval rodině odpoledne jsme vzali s bráchou děti na projížďku na kole na "Jadran" a zpět celkem to bylo cca 22 km.
Středa 29.8. : intervalový trénink 8x800 m MK 3 min. Běžel jsem to ráno, po práci jsem věděl, že to nestihnu tak jsem si musel přivstat. Není to sice zaběhnutý na dráze, ale opět na rovince kousek od domu. Docela jsem byl spokojenej.
Čtvrtek 30.8. : regenerační běh 11 km za 1:02:30. Taková pohodička před pátečním závodem.
Pátek 31.8. : závod XIII. ročníku "Olomoucké pětky " na dráze 5 km za 20:48 více zde.
Sobota 1.9. : volno. Vzhledem k nedělnímu fotbalovému zápasu jsem, měl volno. Jen jsem byl se synem si zabruslit. Letošní první bruslení
Neděle 2.9. :
fotbalový zápas. Opět nás bylo přesně 11 a opět jsme prohráli. Odpoledne jem byl se synem bruslit.

  Km Čas
Běh 32 2:57:27

Zhodnocení : spokojenost. A to hlavně s výsledkem pátečního závodu, který mi dodal opět elán do běhání . Naběhaných km jsem kvůli pátečnímu závodu neměl tolik a navíc o víkendu jsem hrál fotbal, proto jsem nemohl žádný delší běh běžet.

Žádné komentáře:

Okomentovat